loading...
سایت جامع حسابداری
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود آموزش حسابداری مالی همکاران سیستم 1 1049 mardalan
لوله فولادی برق 0 276 moti74
فوايد استفاده از شيشه رنگی پنجره 0 262 moti74
دانلود رایگان کتاب آموزشی نرم افزار حقوق دستمزد شایگان سیستم 0 333 aliazariacc
دموی رایگان نرم افزار حسابداری شایگان سیستم 0 547 aliazariacc
دانلود آموزش جامع نرم افزار همکاران سیستم 22 3261 shahriyarzfr
دانلود کتاب حسابداری شرکتی 1 623 7886
اجزاء و عناصر سیستم حقوق و دستمزد 0 688 hesab
دانلود رایگان فایل اکسل مغایرت بانکی 0 699 hesab
آشنایی کلی با سیستم کاری شهرداری 0 421 hesab
حداقل دستمزد سال ۹۲ تصویب شد 0 411 hesab
حسابداري صنعتي 1 573 hajibandeh
حسابداری پیمانکاری 1 515 hajibandeh
دانلود فایل حسابداري مالياتي 0 571 iran
به نام خدای حسابگر ، حسابساز، حسابرس و حسابدارِِِ 0 440 hesab
شناسایی روش لایفو و فایفو و روش ارزش ویژه 0 413 iran
دانلود آموزش حسابداری بانکی 0 447 iran
روشهای هزینه يابي سفارش كار – مرحله ای 0 795 iran
معرفی نرم افزار رافع 7 0 439 hesab
حسابدارى قراردادهاى بلندمدت پيمانکارى 0 344 hesab
حسابدار بازدید : 222 چهارشنبه 12 آذر 1393 نظرات (0)

ده ماده غذایی که چهره شما را زیبا تر می سازد
 

همان طور که می گویند شما همان چیزی هستید که میل می کنید درست غذا خوردن به حفظ یک زندگی سالم و در عین حال حفظ چهره ای سالم کمک می کند .وقتی احساس خوبی در مورد چیز هایی که میل میکنید دارید و زمانی که  موادی که مصرف می کنید برا یشما مفید است . این شانس را دارید که از چهره ای که می خواهید بر خوردار باشید در اینجا ده ماده غذایی که نه تنها به شما کمک میکند احساس خوبی داشته باشید بلکه کمک می کند چهره ای فوق العاده نیز داشته باشید معرفی می شود:

آب

نوشیدن مقادیر کافی آب در هر روز به پوست کمک می کند که ظاهری صاف نرم انعطاف پذیر و جوان تر داشته باشید. وقتی بدن را هیدراته(دارای آب) نگه میدارید ظاهر کلی شما از نظر بافت پوست مو ناخن ها بهبود می یابد. اگر احساس رم می کنید ممکن است به دلیل افزایش میزان سدیم بدن شما باشد. افزایش دریافت آب به خروج سدیم از بدن کمک می کند.

ویتامین c

ویتامین c به بدن کمک میکند تا با عفونت ها و بیماری ها مبارزه نماید . این ویتامین سیستم ایمنی را تقویت کرده و نیز بهبود بیماری ها را تسریع میکند.آیا می دانید که ویتامین c برای ساختن کلاژن ضروری است؟کلاژن به پوست کمک می کند تا الاستیک و در عین حال محکم باقی مانده و در نتیجه پوست بدون چروک باقی بماند.مرکبات توتها گوجه فرنگی  گل کلم و کلم بروکلی همگی از جمله مواد غنی از ویتامین c هستند.

چای سبز

چای سبز غنی از آنتی اکسیدان ها است. همچنین نشان داده شده است که مسبب کاهش سطح کلسترول تقویت عملکرد ایمنی و کاهش ریسک ابتلا به برخی از انواع سرطان ها می شود.با مصرف چای سبز شما متوجه کاهش وزن خود می شوید . در حالی که از کافئین دریافتی خود نیز احساس رضایت می کنید.

سویا

پروتئین های سویا غنی از آمینو اسید ها ویتامیتE و بسیاری از آنتی اکسیدان ها هستند. این موارد موجب می شوند که پوست مرطوب و بدون چروک باقی بماند.

اسید های چرب ضروری

اسید های چرب ضروری (SAFE) مانند امگا ۳ و امگا ۶ که به عنوان چربی های خوب شناخته می شوند به عملکرد سلولی کمک می کنند.مانند سایر غذا های مفید اسید های چرب ضروری به سلول ها کمک می کنند تا اعمالشان را به درستی انجام داده و از این رو سبب پاکسازی پوست جلوگیری از ایجاد لک های پوستی کاهش چروک ها بهبود و سلامت مو و رشد ناخن می گردند.

شیر

شیر غنی از کلسیم ویتامین هایB12  B2 و D است و کلسیم به همراه ویتامینD که افزایش دهنده جذب کلسیم  میباشد به حفظ استخوان های محکم و دندان هایی سالم کمک می کند.


ویتامین هایB12  B2برای رشد گلبول های قرمز خون که حاملین اکسیژن مورد نیاز سلول ها هستند ضروری است این مواد کمک می کنند تا پوست و مو سالم تر و زنده تر به نظر برسند.

سبزیجات سبز

سبزیجاتی مانند اسفناج و کلم پیچ غنی از ویتامین های C E Aو آهن و فیبر هستند . ما قبلا در مورد  فواید ویتامین C صحبت کرده ایم دریافت ویتامیتن های E وA نیز به همان میزان برای زیبایی چهره مهم است.

ماست

از آنجا که ماست یک فراورده لبنی است تماو خواص شیر برای آن قابل ذکر است. ماست همچنین حاوی باکتری های مفیدی است که به هضم مواد غذایی کمک کرده سیستم ایمنی را تقویت کرده و زمانی که به عنوان ماسک استفاده می شود می تواند سبب آب رسانی و پاک سازی پوست شود.

سیر

مطالعت نشان داده که این ماده غذایی اعجاب انگیز سبب کاهش فشار خون کاهش کلسترول و حتی پیشگیری از سرطان میشود . این ماده غذایی سر شار از آنتی اکسیدان ها است که کمک می کنند  شما جوان بمانید.

شکلات

شاید شکلات بهترین ماده غذایی برای حفظ سلامتی در دنیا نباشد اما از طریق افزایش میزان اندورفین ها  و سروتونین ها اثرات مثبتی بر خلق و خوی شما می گذارد. و سبب آرامش و احساسی خوشایند در شما می شود.

 

 

سه نکته برای داشتن پوستی لطیف

 

زنانی که با وجود عیب های صورتشان زیبا جلوه می کنند، زنانی هستند که می دانند، پاک کردن، تقویت کردن و غذا دادن، رساندن مواد مغذی به پوست، سه اصل اساسی برنامه مراقبت از پوست است.

برای این منظور به نکات زیر توجه کنید: برای مالیدن کرم به صورت، نوک انگشتان را با ملایمت و به صورت دایره وار از پایین به بالا روی صورت حرکت دهید تا کرم جذب پوست گردد. صورت را ماساژ دهید تا کرم جذب شود. حدوداً ۲۰ دقیقه طول می کشد تا کرم کاملاً جذب پوست صورت شود. اجازه ندهید کرم بیش از ۲۰ دقیقه روی صورت شما باقی بماند، زیرا پس ازاین مدت باعث جذب دوده و گرد و غبار می شود و ممکن است سبب انسداد منافذ پوست شود.

برای پاک کردن کرم از یک تکه پنبه یا دستمال کاغذی مرطوب استفاده کنید تا رطوبت پوست ازبین نرود. حوله مخصوص صورتتان را تمیز و نرم نگه دارید. هنگام خواب کرم روی صورتتان را پاک کنید و با کرم روی صورت به رختخواب نروید.


به عبارتی اگر از کرم های شب استفاده می کنید، نیم ساعت قبل از خواب به صورتتان کرم بمالید. ۲۰ دقیقه صبر کنید تا کرم کاملاً جذب پوست شما شود. سپس به آرامی با یک تکه پنبه مرطوب صورتتان را پاک کنید.

 

 

مرطوب کننده پوست را فراموش نکنید

 

«اگر فقط قدرت خرید یک محصول بهداشتی را دارید، یک مرطوب‌کننده خوب و مناسب بخرید.» دکتر روانارین، استاد دانشگاه نیویورک و رییس انجمن جراحان پوست آمریکا، پس از این توصیه می‌گوید: «گاهی وقت‌ها پوست شما تنها چیزی که لازم دارد، یک مرطوب‌کننده مناسب و یک شوینده ملایم است. پوست وقتی خشک است، چروک‌ها را بیشتر و واضح‌تر نشان می‌دهد و باعث می شود آدم پیرتر به نظر برسد.»

به نظر بیشتر متخصصان پوست، اگر شما ۲۰  تا ۳۰  ساله باشید، مرطوب‌کننده‌ها می‌توانند از پوست شما در مقابل پیری زودرس محافظت کنند. در این سن و سال، مرطوب‌کننده‌ها قادرند جایگزین بسیاری از محصولات بهداشتی و محافظتی پوست شوند.

مرطوب‌کننده خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

دکتر چارلز کراچ فیلد، استاد دانشگاه پزشکی مینه‌سوتا و متخصص پوست، در پاسخ به این سوال می‌گوید: «مرطوب‌کننده‌ها محصولاتی هستند که با داشتن ترکیبات مفید برای پوست، در تامین رطوبت مورد نیاز به پوست کمک می‌کنند. این‌که چه مرطوب‌کننده‌ای برای شما مناسب‌تر است، به مشخصات پوستتان بستگی دارد. اگر پوستتان معمولی یا خشک است، بهتراست از مرطوب‌کننده‌های حاوی آلفاهیدروکسی‌اسید استفاده کنید که در تولید رطوبت بیشتر به پوست کمک می‌کنند.»

دکتر کراچ فیلد همچنین توصیه می‌کند که مرطوب‌کننده‌ها را وقتی روی پوست‌تان بمالید که پوست‌تان کمی مرطوب است؛ چون این کار موجب می‌شود رطوبت در داخل پوست‌تان محبوس نشود.

حسابدار بازدید : 351 سه شنبه 11 آذر 1393 نظرات (0)

مفهوم بازاریابی از ز بان استاد دانشگاه استنفورد

در دانشگاه استنفورد، استاد در حال شرح دادن مفهوم بازاریابی به دانشجویان خود بود
۱) شما در یک مهمانی، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد، بلافاصله میرین پیشش و می گین: “من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن”،
به این میگن بازاریابی مستقیم


۲) شما در یک مهمانی به همراه دوستانتون، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد، بلافاصله یکی از دوستاتون میره پیش دختره ،به شما اشاره می کنه و می گه: ” اون پسر ثروتمندیه، باهاش ازدواج کن”،
به این می گن تبلیغات


۳) شما در یک مهمانی، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد، بلافاصله میرین پیشش و شماره تلفنش رو می گیرین، فردا باهاش تماس می گیرین و می گین:”من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن”، به این میگن بازاریابی تلفنی
 

۴) شما در یک مهمانی، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد، بلافاصله کراواتتون رو مرتب می کنین و میرین پیشش، اون رو به یک نوشیدنی دعوت می کنیین، وقتی کیفش می افته براش از روی زمین بلند می کنین، در آخر هم براش درب ماشین رو باز می کنین و اون رو به یک سواری کوتاه دعوت می کنین و میگین: ” در هر حال، من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج می کنی؟”، به این میگن روابط عمومی


۵) شما در یک مهمانی، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین که داره به سمت شما میاد و میگه: “شما پسر ثروتمندی هستی، با من ازدواج می کنی؟”، به این می گن
شناسایی علامت تجاری شما توسط مشتری


۶) شما در یک مهمانی، یک دختر بسیار زیبا رو می بینین و ازش خوشتون میاد، بلافاصله میرین پیشش و می گین: “من پسر ثروتمندی هستم، با من ازدواج کن”، بلافاصله اون هم یک سیلی جانانه نثار شما می کنه، به این میگن پس زدگی توسط مشتری
 

حسابدار بازدید : 2182 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)
در این ورژن از برنامه سعی شده تا اشکالات موجود در ورژن قبلی برطرف گردیده و امکانات جدیدی نیز جهت کاربری آسان و افزایش کارایی افزوده گردد . در ذیل به چند مورد از این قابلیتهای جدید اشاره میکنیم

فرم راهنمای کاربران جهت حل مشکل نمایش زبان فارسی در ویندوزهای ایکس پی و ۷

افزودن ماهیت نمایش چندخطی به گزینه های روی چک تا در صورت افزایش طول رشته ، ادامه متن در چند خط نمایش داده شود

قابلیت تعویض قلم و خاصیتهای مربوط به آن از قبیل حالت ، رنگ که در پنجره تعویض قلم مشاهده میگردد

انتخاب گزینه ها جهت چاپ یا عدم چاپ

قابلیت تعریف فرمت گزینه های مبلغ به عدد ، مبلغ به حروف ، مبلغ به تومان ، پرفراژ ، متن ثابت و پوشش روی حواله کرد

عدم محدودیت در مبلغ چک

معرفی حساب پیش فرض جهت دسترسی آسان و سریع به چک مورد نظر

تصحیح نمایش تاریخ

اطلاعات فایل :

حجم فایل : 13 مگابایت

فرمت : exe (زیپ شده)

منبع : Accfile

حسابدار بازدید : 864 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

در موسساتی که به خرید وفروش کالا مشغولند معاملات مربوط به خرید وفروش کالارا به چند ترتیب می توان در حسابها ثبت کرد

1-      روش نگاهداری حساب کالا : در این روش موقع خرید حساب کالا بدهکار وصندوق یا بانک بستانکار می گردد واگر خرید به صورت نسیه باشد حساب کالا بدهکار وحساب بستانکاران تجاری یا حسابهای پرداختنی ویا اسناد پرداختنی بستگی به موضوع دارد که ایا بابت بدهی چک یا سفته داده شده یا فقط به صورت نسیه خرید شده باشد بستانکار می شوند ودر موقع فروش کالا صندو ق یا بانک بدهکار وحساب کالا بستانکار می شود اما اکثر حسابداران برای خرید وفروش کالا حسابهای جداگانه تهیه می کنند وبه شرح زیر عمل می نمایند :

2-      روش نگاهداری حساب خرید وفروش کالا به صورت جداگانه :اگر خرید نقدی انجام گرفته باشد حساب خرید کالا بدهکار وصندوق بستانکار می گردد

اگر خرید طی چک بانک انجام شده باشد حساب خرید بدهکار وبانک بستانکار می گردد

اگر خرید طی چک مدت دار انجام گرفته باشد خرید کالا بدهکار واسناد پرداختنی بستانکار می گردد

اگر خرید کالا به صورت قرض بدون ارائه چک یا سفته باشد خرید کالا بدهکار وحسابهای پرداختنی بستانکار می گردد

3-      اگر بعد از خرید قسمتی از کالا معیوب بود وآنرا به فروشنده برگشت دهیم حساب صندوق یا بانک یا حسابهای پرداختنی یا اسناد پرداختنی بستگی به حوه خرید دارد بدهکار وحساب برگشت از خرید بستانکار می گردد

4-      در موقع فروش کالا اگر فروش به صورت نقد بوده باشد حساب صندوق بدهکار وحساب فروش کالا بستانکار می گردد

اگر فروش به نحوی باشد که خریدار طی فیش پول را به حساب واریز کرده باشد بانک بدهکار وفروش بستانکار می گردد

اگر فروش به صورت نسیه باشد حسابهای دریافتنی بدهکار وحساب فروش کالا بستانکار می گردد

اگر در موقع فروش مشتری چک مدت دار داده باشد اسناد دریافتنی بدهکار وفروش بستانکار می گردد

5-      اگر قسمتی از کالای فروخته شده ما معیوب باشد ومشتری آنرا عودت دهد حساب برگشت از فروش بدهکار وحسابهای صندوق ،بانک ،بدهکاران یا اسناد دریافتنی یا حسابهای دریافتنی بستانکار می گردد بستگی به نحوه فروش اولیه دارد

ارزیابی موجودی کالا

در پایان سال مالی برای تهیه صورتحساب عملکرد وتعیین سود وزیان نیاز داریم که موجودی کالای موجود را ارزیابی وبه قیمت تمام شده محاسبه نمائیم که برای اینکار روشهای متفاوتی اعمال می شود که به شرح زیر اعلام می گردد :

الف – روش تعیین قیمت تمام شده شامل :

1-      روش محاسبه قیمت تمام شده واحدهای مشخص هر کالا

2-      روش محاسبه معدل قیمت خرید کالا

3-      روش اولین صادره از اولین وارده

4-      روش اولین صادره از آخرین وارده

ب- روش قیمت روز

پ- روش اقل قیمت تمام شده وقیمت روز

ااما در پایان سال برای موجودی کالا وتعیین ارزش به ترتیب زیر عمل می شود :

1-شمارش ، توزین واندازه گیری انواع مختلف کالای موجود

2- تعیین ارزش هر واحد از کالاهای کذکور

3- تعیین ارزش موجودی هر نوع از کالا

4- تعیین ارزش جمع موجودی کالا در پایان دوره الی

 

تعیین سود ناویژه در موسسات تجاری

در موسساتی که کار خدماتی می کنند سود ناویژه ندارند بلکه برای تعیین سود ویژه به شرح زیر عمل می شود :

در آمدهای دوره مالی را منهای هزینه های دوره مالی می نمائیم اگر مانده در آمد باشد سود ویژه را نشان می دهد اما اگر هزینه ها بیشتر از در آمدها باشد زیان ویژه را نشان می دهد

در موسساتی که کار خرید وفروش کالا را انجام می دهند سود ناویژه به شرح زیر تعیین می شود

1-      خرید طی دوره را با هزینه حمل جمع می نمائیم

2-      حاصل جمع فوق را با موجود ی اول دوره اضافه می کنیم تا کالای آماده برای فروش بدست آید

3-      موجودی پایان سال را از کالای آماده برا ی فروش کسر می کنیم تا کالای فروش رفته بدست آید

4-      اگر برگشت از خرید داشته باشیم از خرید کسر می کنیم تا خرید خالص بدست آید

5-      اگر برگشت از فروش داشته باشیم از فروش کسر می شود تا فروش خالص بدست آید

6-      فروش خالص را منهای کالای فروش رفته می کنیم سود ناویژه بدست می اید

7-      اگر هزینه های مالی را از سود ناویژه کسر کنیم سود ویژه یا خالص بدست می اید

حسابدار بازدید : 417 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

مؤسسه بازرگانی

یک واحد اقتصادی است که به منظور کسب سود، به خرید و فروش کالا می پردازد.

خرید و فروش کالا:

کالا: عبارت است از اجناسی که به منظور فروش به مشتریان، از تولید کننده یا عمده فروش خریداری می گردد.
خرید نسیه: خریدار پس از دریافت کالا تعهد می نماید بهای کالای مورد معامله را ظرف مهلت مقرر پرداخت نماید.
فروش نقدی: هر گاه فروشنده همزمان با تحویل کالا به خریدار بهای آن را نقداً دریافت کند، فروش نقدی نام دارد.
فروش نسیه: مبلغ فروش کالای مورد معامله پس از تحویل کالا به خریدار و در ظرف مدت مورد توافق طرفین، به فروشنده پرداخت می شود.

تخفیفات:

فروشندگان مبلغی از بهای متعارف کالای مورد معامله را کسر می کنند و یا قسمتی از بدهکاری خریدار را می بخشند.

۱) تخفیف توافقی: هر گاه قیمت کالای مورد معامله بر اساس چانه زدن تعیین شود و خریدار کالا را به قیمتی کمتر از قیمت متعارف خریداری کند و از فروشنده مبلغی را تخفیف گیرد تخفیف توافقی گویند.
۲) تخفیف تجاری: کاهش در قیمت فروش کالا نسبت به قیمت متعارف یا رایج آن که از جانب فروشنده به خریدار داده می شود.
۳) تخفیف نقدی: به صورت درصدی از مبلغ صورتحساب فروش در نظر گرفته می شود و در شرط فروش نسیه نوشته می شود.
٤) برگشت کالا و تخفیفات: گاهی اوقات در معاملات تجاری تمام یا بخشی از اجناس مورد معامله از سوی خریدار به فروشنده برگشت داده می شود. عدم تطابق کالای دریافتی با سفارش خرید نمونه ای از برگشت کالاست.

هزینه حمل:

کالای مورد معامله در محل فروشگاه یا کارخانه به خریدار تحویل می شود و حمل آن به عهده خریدار است. خریدار هزینه ای را که بابت حمل کالا متحمل می شود در حساب هزینه حمل کالای خریداری شده بدهکار می کند.

حسابدار بازدید : 622 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

نوع فایل : Xls

حجم فایل : ۸۱٫۸ KB

منبع فایل : وبلاگ حسابداری تخصصی شریف

رمز فایل : www.accfile.com

 
راهنمایی برای حسابداران جوان و تازه کار جهت اشنا شدن با نحوه ثبت اسناد حسابداری و سند حسابداری و تهیه ترازآزمایشی و تراز کل و سود و زیان و ترازنامه .

لینک دانلود : از اسناد حسابداری تا تهیه تراز آزمایشی و ترازنامه تحت اکسل

 


حسابدار بازدید : 362 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
برنامه ی محاسبه عیدی و
 مالیات عیدی سال 1391 تحت اکسل

برنامه ی محاسبه عیدی و مالیات عیدی سال ۱۳۹۱ تحت اکسل

  در این برنامه ، مالیات عیدی بدون در نظر گرفتن سایر درامد های سالانه پرسنل محاسبه میگردد ، لیکن اگر تمایل دارید بر مبنای درامد مشمول مالیات سالانه ( رویه قانونی و متعارف ) محاسبات انجام شود  به این پست بروید و ان برنامه را استفاده نمائید 

نوع فایل : XLSX

حجم فایل : ۲۶۴ KB

منبع : دانلود سنتر تخصصی حسابداری

تهیه کننده : آقای میلاد تمیزی

رمز فایل : www.accfile.com

 

امکانات برنامه :

- امکان محاسبه و ورود اطلاعات برای ۱۰۰ نفر

- محاسبه عیدی مطابق با قوانین جاری کشور و  کبیسه بودن سال ۹۱

- محاسبه مالیات متعلقه بر اساس قوانین سال ۱۳۹۱

- تهیه لیست عیدی پرسنل

- تهیه لیست پرداخت عیدی پرسنل

- صورت وضعیت کلی عیدی پرسنل

 

راهنمای استفاده : قبل از باز کردن فایل اکسل ، فایل راهنمای ضمیمه شده در فایل دانلودی را مطالعه و با دقت به خواسته های فایل عمل نمائید ، دقت کنید در صورت عدم نصب فونت استفاده شده در برنامه که در فایل راهنما نیز توضیح داده شده است ، ممکن است ظاهر برنامه برای شما نامرتب باشد اما در صورت نصب فونت با برنامه ایی شکیل مواجه خواهید شد

- این برنامه کاملا رایگان ارائه شده است و تنها هزینه ی آن ذکر یک صلوات است !

- دوستانی که درخواست سفارشی سازی برنامه را دارند میتوانند از قسمت تماس با ما مطرح نمایند 

 

 

لینک دانلود : برنامه ی محاسبه عیدی و مالیات عیدی سال ۱۳۹۱ تحت اکسل V4


 

حسابدار بازدید : 3499 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

نوع فایل : Xls

حجم فایل : ۱٫۹۹ MB

تهیه کننده فایل : قاسم وجدانی

رمز فایل : www.accfile.com

 
 
قابلیت برنامه :تعریف کالا – کنترل کالای صادره به لحاظ موجودی انبار – نمایش مانده  لحظه ای کالا

ثبت درامد خدمات – ثبت هزینه ها  – محاسبه سود و زیان به همراه بدهکاران کالا و خدمات

لینک دانلود برنامه فروشگاهی با اکسل جهت مغازه ها و فروشگاهها

حسابدار بازدید : 341 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)
حسابدار بازدید : 634 یکشنبه 19 خرداد 1392 نظرات (0)

نوع فایل : pdf

حجم فایل : ۶٫۰۲ MB

منبع فایل : وبسایت تخصصی حسابداری مدیریت جواد رشید پور

رمز فایل : www.accfile.com

 

کتاب الکترونیکی آموزش اصول حسابداری ( ۱) باهدف کمک به دانشجویان محترم در فراگیری راحت و آسان اصول حسابداری می باشد . امیدوارم مطالب این کتاب بتواند کمکی در یادگیری اصول حسابداری باشد.
یقینا متن عاری از خطا و کاستی نیست و امید بر این است که دانشجویان و دوستان محترم نظرات و پیشنهادات خود را ابراز دارند تا با یاری خداوند متعال ایرادات بر طرف گردد. ،برای اعلام نظر و پیشنهادات خود می توانید با javadrashidpoor@gmail.com ویا از طریق سایت تخصصی حسابداری www.javadrashidpoor.ir  تماس حاصل نمائید
پیشاپیش از تمام کسانی که ایرادات احتمالی این کتاب را به بنده گوشزد خواهند کرد کمال تشکر و قدردانی را دارم
جواد رشید پور
کاشان – پاییز ۱۳۹۰

دانلود سنتر تخصصی حسابداری از استاد جواد رشید پور بابت در اختیار قراردادن این فایل سپاسگذار است.

لینک دانلود : جزوه اصول حسابداری (۱) – رشیدپور

حسابدار بازدید : 543 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار حسابداری رایگان هدش { نسخه فروردین ۱۳۹۲ }

در راستای طراحی یک نرم افزار ساده و کاربردی حسابداری سومین نسخه از این نرم افزار را به خدمتتون معرفی می کنم.

 در این نسخه سعی شده که که علاوه بر اصلاح اشکال ها و ایرادهای نسخه های قبلی طراحی فرمها و منوها بهینه و کارآمد شود. ( انشالله )

که در همین زمینه اندازه فرمها بر روی رزولوشن  ۷۶۸*۱۰۲۴  طراحی شده است و تمام صفحه دسکتاپ را پر می کند.

اما از اشکالاتی که هنوز پابرجاست این است که در گزارش دفتر کل مقادیر بدهکار و بستانکار یک روز در یک سطر نمایش داده می شوند که انشالله در نسخه های تکمیلی ۳ این مشکل برطرف خواهد شد

و گرفتن گزارش به فرمت اکسل هنوز تعریف نشده.

اما برای پی بردن به اشکالات و ایرادات باید نرم افزار توسط افراد و در سیستمهای مختلف تست و با آن کار شود به همین علت نسخه آزمایشی ۳ را برایتان می گذارم .

امیدوارم مورد استفاده مفید واقع شود.

 

 برای دسترسی به نسخه های قبلی برنامه اینجا کلیک کنید

 

نوع فایل : اکسس

حجم فایل :۲٫۰۸ MB

طراح برنامه و ارسال کننده فایل  :جناب آقای امیر بیانی هدش

منبع فایل : دانلود سنتر تخصصی حسابداری

رمز فایل : www.accfile.com

 

لینک دانلود : نسخه ۳ نرم افزار حسابداری هدش ( نسخه آزمایشی۹۲ )

 

حسابدار بازدید : 371 جمعه 17 خرداد 1392 نظرات (0)

نوع فایل : Xls

حجم فایل : ۴۶۸ KB

تهیه کننده : سرکار خانم نرگس اجتهادی 

رمز فایل : www.accfile.com

 

 

لینک دانلود : محاسبه ساعات کاری کارکنان و ساعات اضافه کاری با قابلیت گزارشگیری

حسابدار بازدید : 374 یکشنبه 11 فروردین 1392 نظرات (0)

اجزاء و عناصر سیستم حقوق و دستمزد :

اجزاء و عناصر تشکیل دهنده یک سیستم حقوق و دستمزد به طور کلی و بدون در نظر گرفتن اینکه این سیستم برای موسسه بازرگانی و خدماتی و یا تولیدی طراحی شده به شرح زیر می باشد.

1- دایره کارگزینی

2- دایره ثبت ورود و خروج پرسنل

3- دایره حسابداری حقوق و دستمزد

که ما برای بررسی اجزاء و عناصر فوق الذکر به شکل کلی آنها را معرفی کرده و در ادامه بیشتر در ارتباط با آنها بحث کرده و جزئیات وظایف آنا مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد داد.

وظیفه دایره کارگزینی چیست

واحد کارگزینی در هر موسسه وظیفه تهیه و تدوین دستورالعملها و آئین نامه ای استخدامی پرسنل با رعایت و مد نظر قرار دادن قوانین کار و امور اجتماعی و سایر قوانین را بر عهده دارد و از طرفی وظایف دیگری در ارتباط یا پرسنل همجون آموزش، نحوه استفاده از مرخصی و تعیین شرح وظایف،نقل و انتقال پرسنل به سایر بخشهای موسسه و موارد مشابه را بر عهده دارد.

وظیفه دایره ثبت ورود و خروج پرسنل چیست

وظیفه این بخش جمع آوری اطلاعات مربط به زمان انجام کار پرسنل و در واقع حضور و غیاب هر یک از کارکنان واحدها می باشد که به طرق و روش های خاصی این کار صورت می پذیرد.

وظیفه دایره حسابداری حقوق و دستمزد چیست

این دایره وظیفه تهیه و تنظیم لیست حقوق و دستمزد و تعیین مبلغ ناخالص و خالص حقوق و دستمزد قابل پرداخت به هر یک از پرسنل را به عهده دارد در واقع استاد و مدارک حقوق و دستمزد هر یک از پرسنل و کارکنان در این دایره نگهداری می شود توجه دارید که بحث حسابداری هزینه حقوق و دستمزد در این دایره مطرح می شود.

افرادی که برای استخدام وارد موسسه میشوند در بخش کارگزینی موسسه اقدام به انعقاد قرارداد کارنموده و با توافقهایی در ارتباط بانحوه و شرایط کار و زمان و مدت و سایر مواردی که طبق قوانین کار مشخص شده به عنوان یکی از پرسنل آن موسسه شروع به کار مینماید.سپس اطلاعات توافقهای کار شامل زمان و مدت کار،میزان حقوق و دستمزد و نرخ دستمزد و سایر موارد در اختیار واحد حسابداری حقوق و دستمزد قرار میگیرد و از طرف دیگر فرد مذکور پس از کار در موسسه واحد ثبت ورود و خروج اطلاعات مدت زمان کار ایشان را در طی مدت کار ثبت می نماید که به طور معمول پس از یک ماه کارکرد زمان ورود و خروج در اختیار واحد حسابداری قرار می گیرد. واحد حسابداری پس از محاسبه مدت کارکرد فرد مورد نظر بالحاظ قرارداد کار و شرایط قانون کار حقوق و دستمزد متعلقه پرسنل مذکور را و کسورات قانونی ایشان را تعیین و اقدام به ثبت در حسابها می نماید

 

 

 

حسابدار بازدید : 344 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

مجموعه سوالات کارشناسی ارشد رشته حسابداری

مجموعه جزوات و سوالات کارشناسی ارشد رشته حسابداری مخصوص دانشگاههای سراسری و آزاد به همراه پاسخنامه در 
یک عدد سی دی عرضه می شود

فروشنده: عصر شاپ1

قیمت: 8,000 تومان

روش خرید: برای خرید مجموعه سوالات کارشناسی ارشد رشته حسابداری، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 


خرید مجموعه سوالات کارشناسی ارشد رشته حسابداری

حسابدار بازدید : 349 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)
بسته طلایی کارشناسی ارشد رشته عمران

بسته طلایی کارشناسی ارشد رشته عمران

این بسته طلایی شامل 4 گیگابایت اطلاعات ارزشمند و مختلف رشته عمران میباشد. جزوات کارشناسی ارشد موجود در این بسته به صورت دست نویس با دست خط بسیار خوب و کیفیت عالی اسکن شده اند و فایل صوتی اساتید آن کلاس نیز در کنار جزوات موجود است. همچنین شما با تهیه این بسته ، صاحب آزمون های کارشناسی ارشد سراسری و آزاد از 81 تا 89 به همراه پاسخ نامه و سال های 78- 79-80-81-82-84 به همراه پاسخ تشریحی خواهید شد !

در ادامه جزئیات محتویات این بسته درج شده است

1 - جزوات کلاسی عمران پارسه ( دست نویس ) + صدای اساتید

مکانیک خاک ( mp3 + pdf) ( مدرس دکتر جسمانی )

مقاومت مصالح ( mp3 + pd f) ( مدرس دکتر عرفانی )

مکانیک سیالات ( mp3 + pdf) ( مدرس دکتر اصغری )

تحلیل ( mp3 + pdf ) ( مدرس دکتر عرفانی )

زبان ( pdf ) ( مدرس دکتر قاضی مرادی )

ریاضیات ( pdf) ( مدرس دکتر معتقدی )

2 - آزمون های کارشناسی ارشد

آزمون های کارشناسی ارشد سراسری و آزاد از 81 تا 89 به همراه پاسخ نامه و سال های 78- 79-80-81-82-84 به همراه پاسخ تشریحی

آزمون های آزمایشی نظیر پارسه ( 4 آزمون قدیم + 8 آزمون جدید مطابق کنکور 90 ) و نصیر ( 4 آزمون ) و کیان ( 4 آزمون ) به همراه پاسخ تشریحی

3 – 16 عنوان جزوه رشته عمران

بتن 1و 2 ( 7 جزوه ) + آئین نامه و پروژه

فولاد 1و 2 ( 6 جزوه ) + آئین نامه و پروژه و کتاب لاتین

مکانیک خاک ( 6 جزوه ) + کتاب لاتین و حل المسایل

تحلیل ( 5 جزوه ) + کتاب لاتین

مکانیک سیالات ( 6 جزوه ) + کتاب لاتین

روسازی و راه سازی ( 2جزوه ) + پروژه

زبان ( 2 جزوه ) + کتاب 504 و TOEFL Words for the Essential و نرم افزارموبایل این 2 کتاب و Civil Engineering Glossaries for Babylon و لایتنر…

پی ( 1 جزوه ) + حل تمرین

ریاضیات ( 6 جزوه )

زلزله ( 2 جزوه ) + آئین نامه

بارگذاری ( 3 جزوه )

هیدرولیک ( 1 جزوه )

تاسیسات ( 2 جزوه )

.برنامه نویسی ( 2 جزوه )

مقاومت مصالح ( 4 جزوه )

استاتیک ( 1 جزوه ) + کتاب لاتین مریام

آمار ( 1 جزوه )

آموزش اتوکد – ایتبس – فیلم آموزشی- کتاب فرمول های مهندسی عمران – نرم افزار تخمین رتبه ونتایج رتبه های مجاز و …

این مجموعه شامل یک DVD میباشد و با بهترین بسته بندی و پک برای شما عزیزان ارسال می شود

قیمت: 8,000 تومان

روش خرید: برای خرید بسته طلایی کارشناسی ارشد رشته عمران، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بسته طلایی کارشناسی ارشد رشته عمران


حسابدار بازدید : 412 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)

بسته استثنایی جزوات کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات

بسته استثنایی جزوات کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات

با توجه به حجم و قیمت بسیار بالای منابع و کتابهای کنکور کارشناسی ارشد، سایت کارشناسی با جمع آوری این منابع و ارائه آنها در قالب " بسته استثنایی کنکور کارشناسی ارشد " زمینه را جهت رقابت و مطالعه برای کسانی که توان پرداخت هزینه های بالا را ندارند فراهم آورده است. از جزوات این بسته میتوان به عنوان منبع دروس کنکور کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر در گرایشهای نرم افزار ، معماری کامپیوتر ، هوش مصنوعی و الگوریتم و محاسبات استفاده شود. محتویات این بسته شامل جزوات پارسه، جزوات مکمل و مفید از اساتید برتر دانشگاههای بزرگ کشور، نمونه سوالات و تست های تالیفی ، آزمون های آزمایشی موسسه پارسه و نصیر در سالهای قبل، سوالات کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر در سال های 85 ، 86 ، 87 ، 88 به همراه کلید ، سوالات کنکور کارشناسی ارشد IT در سالهای 86 ، 87 ، 88 به همراه کلید ، نمونه سوالات پایانی دانشگاه پیام نور، دفترچه های ثبت نام و اطلاعات و جامع پیرامون کنکور کارشناسی ارشد، کارنامه رتبه های مختلف مهندسی کامپیوتر و IT و ... اطلاعات مفید دیگر که به برای داوطلبان این کنکور بسیار با ارزش است.

جزوات موجودر در این بسته :

مدارهای الکتریکی ( پارسه )

مدارهای منطقی ( پارسه )

معدلات دیفرانسیل ( پارسه )

نظریه زبانها و ماشین ها ( پارسه )

ریاضیات مهندسی ( پارسه )

ساختمان داده ها ( پارسه )

ساختمان گسسته ( پارسه )

سیستم عامل ( پارسه )

زبان عمومی ( پارسه )

زبان تخصصی ( پارسه )

هوش مصنوعی ( پارسه )

طراحی الگوریتم ( پارسه )

محاسبات عددی ( پارسه )

معماری کامپیوتر ( پارسه )

جزوه آمار و احتمالات : دکتر پرویز نصیری

جزوه اصول طراحی کامپایلر : مهندس فاطمه نورانی

جزوه کامپایلر ها : مهندس باقری نیا

جزوه طراحی و ساخت کامپایلر ها : دکتر قاسم جابری پور

جزوه هوش مصنوعی : سهراب جلوه گر

جزوه هوش مصنوعی : حسن عسکر زاده

جزوه هوش مصنوعی : مجتبی پور محقق

جزوه هوش مصنوعی : سید ناصر رضوی

جزوه مدارهای منطقی : پروفسور موریس مانو

جزوه مدارهای منطقی : مجتبی پور محقق

جزوه مدارهای منطقی : داوود کریم زادگان

جزوه مدارهای منطقی : رحیم اف

جزوه معماری کامپیوتر : مجتبی پور محقق

جزوه نظریه زبانها و ماشینها : سیده فاطمه نورانی

جزوه نظریه زبانها و ماشینها : علی اصغر پور حاجی کاظم

جزوه نظریه زبانها و ماشینها : مرتضی سر گلزائی

جزوه نظریه زبانها و ماشینها : دکتر همتی

جزوه نظریه زبانها و ماشینها : استاد صفایی

جزوه ساختمان داده ها : سیده فاطمه نورانی

جزوه ساختمان داده ها : ناصر آیت

جزوه ساختمان داده ها : نیک محمد بلوچ زهی

جزوه ساختمان گسسته : دکتر بهروز قلی زاده

جزوه سیستم عامل : استاد زیاری

جزوه سیستم عامل : ناصر آیت

جزوه سیستم عامل : استاد محمد جواد قاسمی

جزوه سیستم عامل : استاد همتی

جزوه طراحی الگوریتم : مهندس مهدی دادبخش

جزوه طراحی الگوریتم : دکتر سید حمید حاج سید جوادی

جزوه طراحی الگوریتم : استاد جعفرنژاد قمی

جزوه طراحی الگوریتم : علی نورالله

جزوه ریاضیات مهندسی : دکتر تقی پور

جزوه معادلات دیفرانسیل : جمال صفار اردبیلی

جزوه معادلات دیفرانسیل : دستنویس + فرمولها

جزوه پایگاه داده ها : سید ناصر آیت و دکتر احمد فراهانی

جزوه پایگاه داده ها : شهریار پیر نیا

جزوه مدارهای الکتریکی : امین شیخ نجدی

جزوه مدارهای الکتریکی : استاد علیپور



جزواتی که به صورت اسکن شده هستند با بهترین کیفیت ممکن اسکن شده اند و به راحتی قابل پرینت میباشند ( مشاهده نمونه اسکن )

علاوه بر لیست فوق جزوات دیگری نیز وجود دارد که از نام بردن آن خودداری شده است. جهت ثبت نام و دریافت این بسته که در قالب DVD ارائه شده است میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و فرم ثبت نام را پر کنید. پس از تکمیل فرم ثبت نام در صورتی که مشخصات شما کامل باشد ظرف مدت 24 ساعت بسته به آدرس پستی شما ارسال میگردد.

قیمت: 8,800 تومان

روش خرید: برای خرید بسته استثنایی جزوات کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید بسته استثنایی جزوات کنکور کارشناسی ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات


حسابدار بازدید : 295 دوشنبه 27 آذر 1391 نظرات (0)
فروش نرم افزار آموزشی دانشمند / اورجینال

فروش  نرم افزار آموزشی دانشمند / اورجینال







مجموعه آموزشی دانشمند

محصول دریا سافت

آموزش نرم افزار های عمومی و کاربردی

شامل 15 دی وی دی

مجموعه آموزشی دانشمند محصول جدید دریاسافت

دانشمند نام پکیج آموزشی دریاسافت است که شامل 300 ساعت آموزش جامع آموزش نرم افزار های عمومی و کاربردی با کیفیت بسیار بالا در سطوح مقدماتی تا پیشرفته می باشد. اگر تازه کار هستید و علاقه دارید با نرم افزار های مختلف کامپیوتری آشنا بشید و کار با آنها را فرا بگیرید بدون شک پک دانشمند برای شما مفید خواهد بود.

نرم افزار دانشمند دریاسافت
ویژگی های بارز نرم افزار آموزشی دانشمند:

آموزش کاملا کاربردی
ارائه فایل های تمرین هر درس
عدم نیاز به DVD در هنگام اجراء
فعال سازی اتوماتیک و آسان
بدون محدودیت در نصب و اجراء
یادگیری آسان و سریع با تکنولوژی پیشرفته آموزشی
آموزش به صورت مالتی مدیا
تدوین مطالب توسط اساتید مجرب
کیفیت بسیار بالای صدا و تصویر
Interface سریع با امکانات منحصر بفرد
محدودیت نصب بر روی 2 سیستم متفاوت

فهرست عناوین آموزشی موجود در مجموعه دانشمند



نرم افزار های عمومی و کاربردی:

آموزش جامع الفبای کامپیوتر
آموزش جامع Windows XP
آموزش جامع Windows 7
آموزش کاربردی ترفندهای ویندوز 7
آموزش جامع اینترنت
آموزش جامع ضد هک
آموزش جامع Acrobat 10 Pro

مایکروسافت آفیس:

آموزش جامع Word 2010, 2007
آموزش جامع Excel 2010, 2007
آموزش جامع Access 2010, 2007
آموزش جامع PowerPoint 2010, 2007
آموزش جامع Outlook 2010, 2007
آموزش جامع MS Project 2010, 2007
آموزش جامع Visio 2007
آموزش جامع FrontPage 2003

برنامه نویسی و طراحی وب:

آموزش جامع Dreamweaver CS5
آموزش جامع FrontPage 2003
آموزش جامع Flash CS5
آموزش جامع Photoshop CS5
آموزش جامع Joomla
آموزش جامع HTML & XHTML
آموزش جامع CSS
آموزش جامع PHP
آموزش جامع MySQL
آموزش جامع Java Script
آموزش جامع بالا بردن رتبه وب سایت

گرافیک و طراحی کامپیوتری:

آموزش جامع Photoshop CS5
آموزش جامع CorelDraw X5
آموزش جامع InDesign CS5
آموزش جامع Illustrator CS5
آموزش جامع PowerPoint 2010
آموزش جامع Flash CS5

طراحی 3 بعدی و انیمیشن سازی:

آموزش جامع Flash CS5
آموزش جامع Maya 2012
آموزش جامع 3ds Max 2012
آموزش جامع AutoCAD 2012
آموزش جامع Photoshop CS5

میکس و مونتاژ:

آموزش جامع Premiere CS5
آموزش جامع AfterEffects CS5
آموزش جامع Photoshop CS5





»» ویژگی های اصلی این مجموعه:

نسخه اورجینال مجموعه نرم افزاری آموزشی دانشمند
به همراه دفترچه راهنمای فارسی
بسته بندی شکیل و اختصاصی
شامل 15 دی وی دی



قیمت: 40,000 تومان

روش خرید: برای خرید فروش نرم افزار آموزشی دانشمند / اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید فروش  نرم افزار آموزشی دانشمند / اورجینال


حسابدار بازدید : 320 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)
تشریح عملیات مربوط به درخواست و تحویل جنس مربوط به نمایندگی خدمات پس از فروش سایپا

تشریح عملیات مربوط به درخواست و تحویل جنس مربوط به نمایندگی خدمات پس از فروش سایپا

پروژه مالی رشته حسابداری
پروژه مالی انبارداری

تشریح عملیات مربوط به درخواست و تحویل جنس مربوط به نمایندگی خدمات پس از فروش سایپا

تعداد صفحه 22 صفحه
فرمت محصول Word 2003
نوع فونت B Nazanin
سایز فونت 14

( حجم فایل: 29 Kb )


فهرست مطالب :

انبار داری 1
تعریف: 1
خط مشی: 2
سایپا: 3
شیوه ورود کالا به انبارنمایندگی های مجاز 6
بازار انبار: 9
انتقال کالا بین انبارهای نمایندگی ها 9
طبقه بندی و شماره گذاری اجناس: 11
کد میله ای (بار کد bar cde): 13
دفتر وکارت انبار 14
دفتر واردات: 15
اطلاعات دفتر واردات انبار: 15
تامین و تکمیل ذخیره انبار: 16
خروج کالا از انبار 18

شماره مجوز 1031/23341/85
.........................................................................

این محصول به صورت فایل Word قابل تغییرات ، بابسته بندی شکیل وبصورت اورجینال ارسال میگردد.
در صورت نیاز ارسال از طریق ایمیل نیز امکانپذیر است(ارسال به ایمیل شما بدون هزینه ارسال پستی و فقط 7500 تومان خواهد بود)برای دریافت این پروژه از طریق ایمیل حتماً در قسمت پیغام درخواست ارسال از طریق ایمیل را بنویسید.

قیمت: 7,500 تومان

روش خرید: برای خرید تشریح عملیات مربوط به درخواست و تحویل جنس مربوط به نمایندگی خدمات پس از فروش سایپا، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید تشریح عملیات مربوط به درخواست و تحویل جنس مربوط به نمایندگی خدمات پس از فروش سایپا


تعداد صفحات : 12

درباره ما
سایت جامع حسابداری،مقالات حسابداری،کتب حسابداری،آموزش حسابداری،استانداردهای حسابداری،نرم افزار های حسابداری و انبارداری، سایت جامع حسابداری از ابتدای شهریورماه 1385 با اميد به بهره گيري از خرد جمعي حسابداران و دانشجویان عزیز اين رشته و ساير صاحبنظران و انديشمندان گرانمايه در عرصه مباحث و مسائل مالي و اقتصادي ایجاد گردید. امیدوارم پیشنهادات ؛ انتقادات و مطالب ارزشمند شما ياريگر حقير در ادامه اين حركت باشد كه : که درازست ره مقصد و من نوسفرم... توفيق رفيق راهتان ؛ سبز و آسماني باشيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • آتلیه کودک
  • لوگو
  • مشاوره آنلاین
  • خرید خودرو
  • دکتری
  • سنجش و دانش
  • اخبار ورزشی
  • آفبا
  • جذاب ترین پسر ایرانی
  • گپ
  • خرید ssd samsung
  • شبکه اجتماعی
  • چت روم
  • آفبا
  • سنجش و دانش
  • IT Research Center
  • تراوين
  • دانلود بازی اندروید
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ جدید
  • روغن ماساژ بدن
  • افزایش سایز سینه
  • دستگاه وکیوم سینه
  • دانلود کتاب
  • دانلود پایان نامه مدیریت
  • مبلمان اداری
  • مبل
  • مبل
  • العاب بنات
  • بازی
  • بازی
  • خرید جم
  • خرید بازی کامپیوتر
  • نرم افزار حقوق و دستمزد
  • مدل روز
  • وی پی ان
  • خرید vpn
  • خرید وی پی ان
  • فروشگاه بدليجات اينترنتی
  • لایسنس ویندوز 10 اورجینال
  • بلیط چارتر
  • اکشن فتوشاپ
  • خرید هاست
  • آهنگ تهران سیاوش قمیشی
  • مکمل شاپ
  • خرید بلیط هواپیما
  • پودر چاقی
  • جوک خنده دار
  • خرید اینترنتی
  • مرجع قیمتی محصولات
  • های وی پی ان
  • دانلود آهنگ جدید ایرانی
  • طراحی قالب وردپرس
  • خرید اینترنتی
  • عکس بازیگران ایرانی
  • خرید vpn
  • مشاوره ازدواج
  • شارژ ایرانسل
  • فروشگاه ساز
  • قیمت تلویزیون ال جی
  • فروش بک لینک
  • همکاری در فروش
  • دانلود آهنگ جدید موزیک ویدیو
  • Android strategy Game
  • بازی دخترانه ارایشگری
  • دستبند فانی بافت
  • سرور مجازی
  • تعمیر نیسان پاترول
  • دانلود فیلم خارجی
  • دانلود آهنگ جدید
  • فروش اسپمر
  • لوازم یدکی پراید
  • چت روم
  • فروش بک لینک
  • عکس بازیگران
  • فال تاروت
  • هندزفری تغییر صدا
  • آخرین اخبار باشگاه استقلال
  • اخبار سینما
  • سئو
  • زعفران
  • تعبیر خواب
  • دانلود فیلم جدید
  • سرمایه گذاری در منطقه 22
  • Saffron
  • دانلود آهنگ
  • گردنبند
  • ست خياطي
  • فاني بافت
  • آگهي استخدام
  • موبايل
  • خريد ساعت مچي g shock
  • خريد ساعت شنا
  • ليف جادويي
  • فروشگاه پرشين شاپ
  • تبديل اينترانت به اينترنت
  • دانلود فيلم
  • گيرنده ديجيتال usb
  • دانلود آهنگ
  • آپلود عکس
  • قیمت روز خودروی شما
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    شما دوست دارید به کدام موضوع بیشتر پرداخت شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 336
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 574
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 690
  • باردید دیروز : 374
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,011
  • بازدید ماه : 5,287
  • بازدید سال : 54,227
  • بازدید کلی : 421,555